Sfârșit sau început?

Standard

Nu, nu voi începe cu un banal mesaj precum ” Buna tuturor ” sau ” Hei, dragilor “. Eu sunt diferită. Nu știu dacă intr-un sens bun sau rău, dar asta nu ma preocupă acum.

În acest moment ceea ce vreau si ce simt este sa scriu. Să ma destăinui lumii, să ma eliberez.

Cu siguranță va întrebați cine sunt. Consider ca e irelevant, cel puțin deocamdată. Vreau păreri obiective si pentru asta trebuie sa raman in anonimat.

Tot ce va pot spune (daca nu v-ati dat seama deja) este ca sunt o fata. O adolescenta plina de vise, de dorințe…

Bănuiesc ca inca din primele rânduri ati observat ca nu sunt nici Eminescu si nici vreo bloggerita de succes. Nu sunt si nici nu imi doresc.

Acum, sa va vorbesc putin despre titlu. Nu e un titlu sofisticat, dar nici obișnuit. A fost primul gand atunci când m-am hotărât să încep sa scriu. Un sfârșit al monotoniei, al închiderii in mine. E si un inceput. Începutul unei noi perioade in care sper sa ma dezvolt si sa ma descopăr intru totul.

Dacă sunteți curioși de ceea ce aș putea să exprim in următoarele mele posturi, ma puteți urmări. Dacă nu, nu e supărare. Eu voi aici, postând din când in când.

Vă pup si vă îmbrățișez calduros,

O fată interesantă.

2 thoughts on “Sfârșit sau început?

  1. Do you really understand what i wrote because i don’t think so :)) anyway thank you for the comment but unfortunately i can’t be encouraged to continue writing because, as i have already told you, i am not sure that you understood the post 🙂

    Like

Leave a comment